Chcete smysluplně a efektivně komunikovat?
Podpora značky prostřednictvím CLV prokazatelně funguje.
Společnost euroAWK v červenci 2021 realizovala výzkumný projekt, ve kterém ve spolupráci s komunikačním holdingem GroupM vyhodnocovala efektivitu venkovní komunikace na CLV (citylight vitríny) na fiktivní značku jogurtů Karkulka.
Hlavním cílem tohoto průzkumu bylo najít odpověď na otázku, jak účinná je taková propagace a zda lze prostřednictvím komunikační kampaně naplánované na CLV plochách smysluplně a efektivně podpořit či vybudovat značku. V neposlední řadě, jsme také chtěli zjistit, jaká je efektivita této komunikace v porovnání s dnes "všudypřítomnou a mnohdy bez dalšího upřednostňovanou" online reklamou.
A to, že se jeho závěry rádi pochlubíme, je logické. V okamžiku přepočtu výsledků kampaně (znalosti značky) na investované prostředky, se totiž CLV kampaň ukázala o 28% efektivnější….
Výsledky výzkumu byly prezentovány jak v odborném tisku (např. zde), tak formou samostatné přednášky na konferenci Forum Media 2021, která proběhla v listopadu 2021.
Níže v galerii si kompletní prezentaci projektu můžete projít, či si ji společně s tiskovou zprávu stáhnout pro další použití.
V případě dalších dotazů jsme Vám k dispozici na mailu jerabek@euroawk.cz